[Pardus-kullanicilari] pardus.1.1a2 grub

Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
15 Tem 2006 Cmt 22:26:46 EEST

Cumartesi 15 Temmuz 2006 22:17 tarihinde, Nihad Karslı şunları yazmıştı:
> peki mandasoft sistemi neden bootloader ı kurarken benim sistemimi
> sormuyor. geçiş sürecinde ikili coklu boot u kabul ediyorum. ama benim gibi
> başka sistem istemeyenler için yada belkide işletim sistemi ile ilk
> tanışacaklar için başka sistem alternatifini linux haksız rekabet etmemek
> içinmi yapar .
Tamamen $$$(Adı üstünde M$) için ve linux'u rakip olarak görmediğini
ispatlamak(!) için...
(sanki bu konu dün bugün tartışılmıştı buralarda)

> özetle pardus bir sistem işletim sistemi linux dağıtımı ama grafik ekranın
> ve o.s nin en güzel yanlarını içinde barındıran bir sistem olarak artık
> başka sistemleri düşünmeden ve önermeden kurulmalı diyorum.pardus herkes
> kadar bencil olmalı.olmayacaksa diğer dagıtımlarıda tanımalı.
Bencillik varsa özgürlük yoktur. Linux'un felsefesi özgürlükse insanlara bu
özgürlüğü vermeliyiz, değil mi :)

Kolay gelsin.