[Pardus-kullanicilari] pardus.1.1a2 grub

Nihad Karslı enki at r-3.org
15 Tem 2006 Cmt 21:41:52 EEST

bu ayrıntılı be bilgilendirici vede pozitif yanıt dan dolayı cok teşekkur
ederim.henuz zemberegin sözünü dinlemedigimden dolayı hatalı hitap ve
yazılarımdan dolayı kusura bakmayın yılların alışkanlığını ve hala mutlaka
kale almak zorunda oldugumuz sistemler nedeni ile boyle yazıyorum.

peki cehaletimi hoşgurun lilo yada grub u kırparak yada başka bir araçla boot
etmemiz ve sistemi hızlandırmamız olanaklı olurmu.yada tubitak karar
vericileri yada yada teknik karar vericileri bu konuda belki ilerisi için bir
proje düşününseler iyi olmazmı.
ben sadece pardus kullanmıyorum ama pardusun gelişimini ve bakış acısını
yakalayan başka bir sürüm dagıtım görmüyorum.(şöven değilim umarım )belki bir
tane var onunda başka eksiklikleri var.:)
bana göre pardus işletim sistemleri olimpiyatında altın madalyayı alacakdır.

not: yanıtınız ayrıca arşivde yerini alacak kadar düzenli ve yararlnılacak bir
kaynak olacakdır.

Cumartesi 15 Temmuz 2006 21:21 tarihinde, Ekin Meroglu şunları yazmıştı: