[Pardus-kullanicilari] arkadaslar!!!!!!!

Murat Þenel muratasenel at gmail.com
14 Tem 2006 Cum 14:01:29 EEST

Sanırım net olmadı sizin için; ama, Faik arkadaşımızın demek istediği gibi,
ilk önce yazım tarzınıza dikkat etmelisiniz.
İkinci olarak, "Linux'un diğer işletim sistemlerinden farkı" ve ya "diğer
Linux dağıtımlarının aralarındaki farklar" gibi konularda, eğer google'da
bir arama yaparsınız, Türkçe ve İngilizce bir çok belgeye erişebilirsiniz.
Eğer, istediğiniz bu değil de listeden birilerinin size linux hakkındaki her
şeyi anlatması ise tekrardan hatırlatalım, burası yeri değil.

14.07.2006 tarihinde Wind Force <windforceenergy at yahoo.com> yazmış: