[Pardus-kullanicilari] arkadaslar!!!!!!!

Buðrahan Korkmaz kickboksor at gmail.com
14 Tem 2006 Cum 13:53:56 EEST

www.pardus.org.tr

Kardeşim, linux dediğin çekirdektir. Dağıtımlar arasındaki fark ise çekirdek
üzerine kurulan yeni sistemden ibarettir. Birisi eğitim/öğretim için yapar,
sen multimedia için, pardus'ta masaüstü için. Bilmiyorum artık neyi tercih
edersen. Sen sorunu tam olarak anlatmadın bu bir, diğeri de suse sorunları
burda çözülmez...

14.07.2006 tarihinde Wind Force <windforceenergy at yahoo.com> yazmış: