[Pardus-kullanicilari] Kusura bakmayın ama herkes 1.1alpha mı kurdu ki Kullanıcılar mail listesi bu hatalarla kaynıyor ???

mengucek mengucek at gmail.com
14 Tem 2006 Cum 12:54:04 EEST

Cuma 14 Temmuz 2006 12:17 tarihinde, UGURFIRAT şunları yazmıştı:
> 	Ben gitgide rahatsız olmaya basladım

> 	Bu hataları Kullanıcılar listesine atan arkadaslar acaba 1.1 Alpha 2
> çıktığında da gördükleri hataları Kullanıcılar listesine atmaya devam
> edecekler mi ?

> Pardus-kullanicilari -- Pardus kullanıcılarının genel olarak sistem,
> kullanlanışlılık, kullanım sırasında yaşanan sorunlar ve pratik ipuçları
> gibi konularda haberleşmesi için kullanılan e-posta listesidir.

merhaba..
ben de 1.1a ile ilgili dediğiniz tanıma giren bir kaç mesaj atmıştım..
üzgünüm..
ben de bir kullanıcıyım..
ama.. "kullanım sırasında yaşanan sorunlar" ile "hata"yı ayırabilecek
yetenekte değilim.. :)
ters giden bir şeylerin; ne olduğunu anlamanın en iyi yolunun.. bu listeye
sormak olduğunu düşünmüştüm..
bağışlayın.. ama hala böyle düşünüyorum :)
listeye verdiğim-vereceğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim..
hoşça kalın..

++acaba diyorum.. bu posta programlarının; "1.1 başlıklı" postaları
süzme-engelleme yeteneği var mıdır ?..