[Pardus-kullanicilari] Kusura bakmayın ama herkes 1.1alpha mı kurdu ki Kullanıcılar mail listesi bu hatalarla kaynıyor ???

UGURFIRAT ugurfirat at sunobis.com
14 Tem 2006 Cum 12:17:27 EEST

	Ben gitgide rahatsız olmaya basladım surda düzenli olarak takip ettiğim 2
liste var biri Kullanıcılar diğeri Bugs yanlız kullanıcılar mail list i bug
dan daha çok hata mesajı ile dolup taşıyor.

	Bu hataları Kullanıcılar listesine atan arkadaslar acaba 1.1 Alpha 2
çıktığında da gördükleri hataları Kullanıcılar listesine atmaya devam
edecekler mi ? Bilmiyorum ne kadar farkındasınız ama "Kullanıcılar" zaten 1.0
stable versiyonu kullanıyorlar, alpha kullanmıyorlar ...

	Umarım herkes Kullanıcılar mail listesinin tanımında "
Pardus-kullanicilari -- Pardus kullanıcılarının genel olarak sistem,
kullanlanışlılık, kullanım sırasında yaşanan sorunlar ve pratik ipuçları gibi
konularda haberleşmesi için kullanılan e-posta listesidir. Herkes üye
olabilir ve yazabilir. Trafiği yüksektir " anlatılan yönde mail atmaya
baslar ...

	Eğer http://bugs.pardus.org.tr adresini kullanmak istenmiyorsanız bunu
geliştiriciler e bildirelim başka bir mail listesi acilacaktir. Gerçi
bugzilla varkan hiç mantıklı gelmiyor ama ...

Saygılarımla

--

UGURFIRAT
Kernel 2.6.16.24-49