[Pardus-kullanicilari] Pardus Alfa 1.1 ilk izlenimler..

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
12 Tem 2006 Çar 11:43:37 EEST

Çarşamba 12 Temmuz 2006 01:16 tarihinde, Eyup Ersan şunları yazmıştı:
> 1-) Burada önceden de yazıldığı gibi, GRUB konusunda Windows bölümünü gruba
> almama problemi bendede var..Bu herhalde düzeltilecek..

Bu çözüldü

> 2-) ACER Travelmate
> 4002 dizüstü bilgisayarımda ŞARJ aletini çıkardıktan sonra, halen Fişe
> Takılı-Tam Dolu simgesi görünüyor..Bilgisayarı şarj cihazı takılı olmadan
> yeniden başlattım, yine aynı durum var..Pil göstergesine geçmiyor..

Bununla ilgili hata.pardus.org.tr'ye bir hata kaydı açar mısınız?

> 3-) USB
> Belleklerimi taktığım zaman (512 MB Kingston ve 1 GB Toshiba) masa üstünde
> simgesi görünüyor ama MOUNT etmiyor.. BAĞLA dediğim zaman Failed to Mount
> Device (Niye Türkçe Mesaj vermiyor acep..) şeklinde hata veriyor..

Bu çözüldü
> 4-)
> Pretec DC serisi Dijital fotoğraf makinesini taktığımda görmedi..Pardus
> Yapılandırma Merkezini kullanarak oradaki Pretec makineyi ekledim..Kamera
> Yapılandırmada Hata (Bad Parameter) hatası verdi..

# Pretec dc530
SYSFS{idVendor}=="0784", SYSFS{idProduct}=="5300", GROUP="plugdev",
MODE="0660"

için destek mevcut sorun başka birşey olsa gerek bunun için de başka bir hata
kaydı alabilir miyiz?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/