[Pardus-kullanicilari] Hata raporları hakkında...

Şenol EKER pardus at kocaeli.org
11 Tem 2006 Sal 22:30:11 EEST

Ne güzel anlatmışsın hocam; Ağzına sağlık.
Ben henüz denemedim. İndirmedim bile. Çünkü yirmibeş yıllık bilgisayarcı
olsam da, "alfa" yı deneyebilecek linux bilgisine sahip değilim. Ancak beta
çıktığında MAKİNAMDAKİ KULLANDIĞIM HARD DİSKİ ÇIKARTIP, DENEME HARD DİSKİMİ
TAKIP kurduktan ve benim bilgime, benim donanımıma kullanılabilir derecede
uygun olduğunu gördükten sonra asıl diskime kurup, geliştiricilere ukelalık
etmeye başlayacağım.
Çalıştığı diske bir alfa sürümü kurup sorun çıktığı için geliştiricilere
sitem eden arkadaşların "alfa" dendiğinde kafalarında canlanan kavramı bir
gözden geçirmelerinde fayda var bence.
Herkese saygılar.