[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Tem 2006 Per 11:32:40 EEST

Sayın Arkadaşlar
Her ne kadar acemi kullanıcı olsamda Linux a Pardus ile yola çıkmış olsam ve
Alpha sürümü başıma dertler açacak olsam da sürekli kullandığım Pardus
haricinde ikinci hardımın iki bölümüne Pardus 1.0 yüklü burada Pardus
1.1güncellemesi ile merakla ve sabırsızlıkla beklediğim Pardus
1.1 i kullanıp dertler açsa bile nelerin dert olduğunu görmek bir nebzede
olsun bu kararsız veya stabil olmayan bölümlerle tanışmak ve boğuşmak
istiyorum.Pardus 1.1 tam olarak alpha ve beta sürümlerinin hitam bulması ile
bizlerin kullanımında olduğu gün öyle tahmin ediyorum bir sonraki versiyon
için mail atmaya başlayacağız.Hafta sonunu iple çekiyor hazır boş cd ve dvd
ler İnternetten İndireceğim 1.1 Alphayı bekliyor. Pardus geliştiricileri ve
onu kullanarak sürekli soruları ile yeni versiyonun gelişimine katkı
sağlayan kullanıcı arkadaşlara teşekkürler

06.07.2006 tarihinde tunc er <tunceraltay at yahoo.com> yazmış: