[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1

tunc er tunceraltay at yahoo.com
6 Tem 2006 Per 10:44:18 EEST

Katýlýyorum.
 Hiç kimse alfa ile kararlý sürüm beklememeli.  Geliþtirme sürecinde karþýlaþýlan zorluklarý svn ve listeden takip ediyorum. Bu gecikmeleri anlayýþla karþýlýyorum yapacak bir þey de yok. Bu süper geliþtiricilere yakýn brikimimiz olsada onlarýn yükünü hafifletebilsek. Veya bunlarýn hepsini istediðimiz kadar klonlayýp da bir çözüm bulabiliriz  ;) Sanýrým kadroda bölümlendirilmiþ sorumlulukara göre kadro zenginleþtirlirse geliþtircilerin her birine düþen yük hafifletilmiþ olur. Sayýn Tekman bu konuda ne düþünür bilmiyorum :) Mesele þu aþamada açýklýkla, gizlilikle alakalý deðil beklentisi olanlarýn karþýlaþýlan zorluklarý aþmaya yardýmcý olmaya çalýþmasýdýr. bknz..=>>>>e-posta

Arda Çetin <arda at pardusman.org> wrote: Perþembe 6 Temmuz 2006 08:21 tarihinde, Deniz Ogut þunlarý yazmýþtý:

> Listenin azmi geliþtiricileri yendi! Örgütlü ve ýsrarlý bir zulümle,
> söylettiniz arkadaþlara sonunda. :-)

Bir dipnot olarak belirtmekte fayda görüyorum; Barýþ'ýn bu haftasonu
çýkacaðýný söylediði Pardus 1.1 _Alpha_ sürümü. Yani 1.1 kararlý sürümün
betasýnýn betasý. Yani yeni kullanýcýlardan çok, geliþtiriciler, testerlar ve
ileri düzey Linux kullanýcýlarýnýn 1.1'i test etmeleri için hazýrlanmýþ bir
sürüm.
Sabýrsýzlýðý anlýyorum ancak sýrf "daha güncel" bir sistem elde etmek ya da
meraktan dolayý bilgisayarýna 1.1 Alpha'yý kurup, bilgilerini kaybetmiþ,
belki bir kaç hata mesajý alýp Pardus'la arasý kötü olan kullanýcýlarý
listede görmek þahsen istemem de..

3 ykr.
--
Arda Çetin
http://arda.pardusman.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds