[Pardus-kullanicilari] pardu ta internet'e çýkma

Barýþ Metin baris at uludag.org.tr
28 Þub 2006 Sal 14:11:00 EET

Salı 28 Şubat 2006 13:49 tarihinde, Ismail ASCI şunları yazmıştı:
> Merhaba,
> Dün bütün paketleri güncelleştirdikten sonra internet bağlantım
> kesildi.inceledigimde init altinda eth,net ya da benzeri seklinde bir
> servis bulunmadigini gordum.Kga ile de birsey yapılamıyor.Nedeni ne
> olabilir?Update edilen paketlerden birinde sorun olabilir mi?

Bunun paketler ile bir ilgisi yok. Duyuru listesine gönderilen mesajda
belirtildiği gibi sunucularımızda bir bağlantı problemi vardı. ULAKBİM'den
bize bildirilen, TTNET bağlantısında yaşanan bir problem olduğu.

Eğer alan adı sunucusu olarak, Pardus sunucularını kullanıyorsanız bağlantı
probleminiz de bunun ile ilgilidir.

Pardus üzerinde ağ bağlantıları ÇOMAR üzerinde yönetiliyor. Bahsettiğiniz
yapılandırma dosyalarına ihtiyaç yok. Bir sonraki sürümde bahsi geçen init
betiklerinin hemen hiç biri sistemde olmayacak zaten.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin