[Pardus-kullanicilari] pardu ta internet'e çıkma

Değer Muharrem PardusTestcisi at f2s.com
28 Şub 2006 Sal 14:12:17 EET

On Tuesday 28 February 2006 11:49, Ismail ASCI wrote:
   Merhaba,
   Dün bütün paketleri güncelleştirdikten sonra internet bağlantım
   kesildi.inceledigimde init altinda eth,net ya da benzeri seklinde bir
 servis bulunmadigini gordum.Kga ile de birsey yapılamıyor.Nedeni ne
 olabilir?Update edilen paketlerden birinde sorun olabilir mi?

Merhaba,

Ben henüz paket güncellemesi yapmadım, en son güncellediğim OpenOffice'di,
epeyi zaman önce. Bir de ben sadece Pardus 1 için olan depoyu kullanıyorum,
pardus-devel'i değil, onu da söyleyim belki yadımcı olur. Dolayısıyla,
güncellemeden mi bilemiyorum malesef.

İyi çalışmalar,
Değer

   28.02.2006 tarihinde Değer Muharrem <PardusTestcisi at f2s.com> yazmış: