[Pardus-kullanicilari] kdetv

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
27 Şub 2006 Pzt 14:08:32 EET

 Merhaba,

> Merhaba
>
> Nasıl eklenebilir, çok bilemiyorum ama Kdetv'ye Türkiye'deki
> televizyon kanallarını eklemek isteyen varsa seve seve dağıtıma
> koyarız.

 "Türkiye deki televizyon kanalları" ile tanımlayabileceğimiz bir dosya
koymamız çok zor. Malesef bu konuda uygulanan bir standart yok. TV
yayınları için kullanılan frekans aralıkları anten/kablo vs.
kullanımınıza göre değişiyor. Ayrıca bir de bunun üzerine kullandığınız
kablo yayını yaşadığınız ile ve bağlı olduğunuz kablotv taşeronuna göre
de değişebiliyor. Bir de üstüne yerel televizyon mantığı çok gelişmiş
bir ülke olduğumuz için ortak bir kanal listesi oluşturmamız mümkün
değil. TV programları statik bir liste kullandığınızda başka kanal
taramadığı için listede olan kanalları seyredemeyeceksiniz.

 Kdetv de öntanımlı frekans aralığı ve palet tipini değiştirebilirim.
Başka öneriler varsa yapılabilir olanları da yapalım.

 <onur.--.-.uludag.org.tr>                       but wisdom listens