[Pardus-kullanicilari] kdetv

Bülent Potur bpotur at gmail.com
26 Þub 2006 Paz 15:41:31 EET

Bu tip programlarda Türkiye için europe-west standardını seçmek gerekiyor.
38 yıldır kullandığımız, 8-10 yıl sonra da digitale geçerek tamamen
terkedeceğimiz bu analog vhf, uhf yayınları istasyonları tarayarak bulunup
kaydedilir. Türkiyede Pal BG üzerinden yayın yapılagelmiştir. Europe-west
yazısını Türkiye olarak edit ederek ya da kopyalayıp yapıştırarak bu
arkadaşların dileğini yerine getirebilirsiniz.

Selamlar,

Bülent Potur

26.02.2006 tarihinde Görkem Çetin <gorkem at uludag.org.tr> yazmış: