[Pardus-kullanicilari] facia-hp lazerjet 4000

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
24 Şub 2006 Cum 23:37:10 EET

 Merhaba,

 Yazıcı sürücünüzü "HP lazerjet 4000 hpijs" olarak mı seçtiniz (hpijs
olması önemli) ? Epson inkjet sürücüsü ile çalışması pek muhtemel değil.

> pardus / # hp-testpage

 Bu programı kullanmayın. Yazıcı ayarlama aracı (Tasma içerisindeki)
içerisindeki deneme sayfası kısmını deneyin.

 <onur.--.-.uludag.org.tr>                       but wisdom listens