[Pardus-kullanicilari] Yerel AÄŸ

Ali Tuna alituna2873 at hotmail.com
23 Þub 2006 Per 15:09:50 EET

Pardusu ile internete girebiliyorum fakat bir türlü ağdaki
bilgisayarları göremiyorum. Uğraşmaların sonucu sadece 1 tane
bilgisayarı görebildim. Mandrake 10.1 kullandığımda samba ile
görebiliyordum. Pardus da galiba sambayı grafik arayüzden
yapılandıramıyoruz. IP adresi olarak 192.168.55.99 Ağ geçidi olarak
192.168.55.1 ve Alt ağ maskesi olarak da 255.255.255.0 kullanıyoruz Ağın
adını Workgrp olarak ayarladık Windowsda böyle Yerel ağdaki
bilgisayarları nasıl görebilirim. Ayrıca sanırım Pardus Çalışan
Cd' de ağ komşuları yerel ağ olarak masaüstünde bulunuyordu böylece
yerel ağı görebiliyorduk Pardus Kurulan sürümünde bu neden
çıkarıldı? bunu Neler Eksik kısmında da ifade ettim. Yerel Ağı
görebilirsem yazıcıyı da kuracağım. Hala bekliyorum. Pardus wiki de
aradım bulamadım listelerde aradım bulumadım lütfen bu konuda yardım
istiyorum. Bilgisayarı her açışta sambanın da açılması gerekli  Bana
bu konuda yardımcı olabilirseniz teşekkür ederim.  Bundan sonraki
sürümlerde umarım bunlar giderilir Ekran problemlerini halletmekten
ziyade bunlar daha önemlidir diye düşünüyorum. Ayrıca bunu wiki olarak
yaparsanız da iyi olur kanaatindeyim.
Ali Tuna