[Pardus-kullanicilari] tasma diye birşey yok

battal ert35tr at yahoo.com
23 Şub 2006 Per 23:49:05 EET

Açıkça söylemek istiyorum..tam pardusu sistemimden
kaldırmak üzereyken "neler eksik" mesajını gordüm
ve pardus-wiki deki isteklere bir göz attım.Umarım
bu bu eksikliklerin en azından yarısı
geliştiriciler tarafından dikkate alınır diye
düşünüyorum. Pardus-wiki ye birşeyler de ben
yazmak istemiştim ama şimdilik kayıt olmak
istemedim. Kendimce Pardus bizimdir, bizdendir diyerek
sahiplenip yıllarca kullandığım Mandrake'mden
vazgeçmiştim. Ama bu benim için çok zor bir
geçiş olacağa benziyor. Veya geçebilirmiyim tam
olarak bilmiyorum. Benim asıl söylemek istediğim
şey şu: Mandrake'nin denetim mekezini veya Suse'nin
YAST'ını beklemiyorum pardus'tan ama bakın Gelecek
Linux gibi güçlü bir sistem üzerine inşa edilmiş
bir sistemin bile kendine has (glmenu)güçlü bir
yapılandırma aracı var. Yani TASMA dediğimiz şey
aslında yok. KDE kontrol merkezinin makyajlamış
hali diyorum ona. Kısacası kendi başına bir linux
dağıtımı olmak istiyorsak bizim bir sistem
yapılandırma aracına ihtiyacımız var herşeyden
önce.....Bu arada GRUB'u yitirdim eski bir linux
kullanıcısı olarak ne yaptıysam
 yeniden yerine koyamadım. Baska bir partitiona baska
bir linux yükleyerek şimdilik çözdüm sayılır...

Saygılar!
herkese iyi çalışmalar...

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com