[Pardus-kullanicilari] Panda Antivirüs programý

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
23 Þub 2006 Per 09:17:40 EET

Merhaba arkadaÅŸlar ,
hürriyet gazetesinin  teknonet  bölümünde gördüğüm Panda Antivirüs
programını kurayım  dedim  (  adresi  şöyle :
http://www.pandasoftware.com/download/beta)     ancak  kurulumun  son
aşamasında   kernel source : Not  found    deyip     kurulum tamamlanmıyor.
Geliştiricilerimize bunu sormak istemiştim.Zaman zaman   bankaclık işlemleri
yapıyoruz.Gerçekten bir risk   almıyoruzdur herhalde.Yani Pardus  tam
anlamıyla güvenlidir değil mi ? İlginize teşekkürler.Kolay gelsin