Re: [Pardus-kullanicilari] reklamlı-bedava programlar projesi

erkin tek gemeyilim at gmail.com
22 Şub 2006 Çar 19:16:59 EET

Devletten beklememek gerek, devlet dediğin uçakta yapmamıştı, gider dünya
"devine" yalakalık yapar, kimi çalıştıracağına kendisi kararverir vb.

Ayrıca devlet kapitalizminde olmadığımızıda hatırlatırım, kaynak (en açık
tanımıyla para) şirketlerde. Şirketlerden bu paraların çıkmasını sağlamalı.

Reklamla olmaz bu iş. Adam yazı yazmak için 500$lık proğram kullanacak,
resim için 500$lık, şişletim sis. için 150$X10=1500$ ödeyecek, kullandığı
proğram için 10.000$, fakat satmak istediği 50.000lik mal ilan için
100liraya masaüstümüzü kirleteceği kaynağı aktarmaya ikna olacak, o da
mynet'e verse daha karlı olacak!

Şirket yöneticisi için paradan çok prestij ve aldığı mala yatırdığı para
önemli olabiliyor. Aynı şekilde bir devlet kurumu için 1 trilyona ihaleye
çıkıyoruz kasıntısı.

Şirketlerin devlet kurumlarıa satmak lazım, satılacak şeyde belki mal belki
destek. Açıkçası bu tür bir satış üst düzeyde olabilir. Standart bilinen
yöntemlerle.

Ayrıca tübitak şuna para ayırsın demek bize düşmez, masada rakı ile "nolacak
şu memleketin hali" demedikçe! Anca maddi kaynakları ayarlayanlara
(bakan->proje işleri dairesi, şusu busu'na) düşer. Pardus gelişecekse devlet
memurlarıyla değil bağımsız kullanıcılarla gelişmeli, bu konuda da bize
görev düşüyor.

Çok güzel gaz vermişiniz ama zeka ile yürümediğini düşünüyorum işlerin,
büyük bir üçüncü dünya ülkesinden başka bir şey değiliz! Sizce "bizde zekâ"
varsa "gavurda ne olduğunu" merak ettim?

--
www.fotograf.web.tr