[Pardus-kullanicilari] Frozen Bubble?

Ahmet AYGÜN ahmet at kivi.com.tr
22 Þub 2006 Çar 18:32:56 EET

Pazartesi 20 Şubat 2006 17:40 tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> Depodaydı ancak alt bağımlılıkları tanımlanmadığı için yedi sekiz ayrı
> bileşeni elle derlemek gerekiyordu. Sanırım Ahmet Aygün yeniden paketlemek
> için depodan geri çekti Frozen-Bubble'ı.
Dokunmadım fakat paketin bir sorunu yok şu an. İkili pisi paketleri depoya
eklendiğinde haberiniz olacaktır.

> Laf aramızda ben kurdum ve aslanlar gibi oynuyorum. Ahmet Aygün eminim
> çığlıklarınızı duyacak ve paketleme işini hızlandıracaktır :)
Aslan yerine penguen ya da pardus gibi oynuyorum olsaydı sizin için 2 oyun
daha paketlerdim :p
--
Ahmet AYGÃœN - ahmet_kivi.com.tr