[Pardus-kullanicilari] Ktranslator sağlıksız çalışıyor.

Engin Uysal engin19 at gmail.com
20 Şub 2006 Pzt 17:36:11 EET

Fatih Aşıcı arkadaşımız Ktranslator'u paketleyerek, svn deposuna
koymuştu. Kendisinin e-posta adresini bulamadığım için buraya yazıyorum.
Ktranslator'ı üç kere kurarak denediğim halde çalışmadı. İlk
çalıştırmada sözlük ekleme kısmını (düzgün bir biçimde) yapıyorum ama
sonra program başlatılırken ekran donup kalıyor, fareyi bile çok zor
oynatıyorum. Fatih beyin bilgilerine.

Bir de bu güzel sözlük programı ile ilgilenen başkası varsa,
deneyimlerini yazarsa iyi olur. Belki de sorun bendedir.

Saygılarımla,
Engin Uysal

Not: Program Babylon'un sözlüklerini de kullanabilen, Babylon tarzı bir
sözlük programı.