[Pardus-kullanicilari] emerge

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
20 Şub 2006 Pzt 21:48:17 EET

Bu paketler düzgün değil,

http://svn.uludag.org.tr/pardus/pardus-1.0/programming/environments/kdevelop/pspec.xml

http://svn.uludag.org.tr/pardus/pardus-1.0/programming/tools/valgrind/pspec.xml

gdb kdevelopla entegre değil,kaynak koda bağlanamıyor.
http://svn.uludag.org.tr/pardus/pardus-1.0/programming/tools/gdb/pspec.xml

Bunlar 1.0' ın içinde değil mi?

+deve. olmak için illa bir yere kayıtlı mı olmak lazım.

devel deposundan bir paketi kurup hatasını bildirdiğimiz zaman,
buna destek vermiyoruz cevabını almak komik değil mi?

kısıtlı sayıda geliştiricinin bunu doğru yapmasını bekleyemem doğrusu,
ya sen?

S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Aynı şekilde başka biri çıkıp bende daha önce bunları kullanamıyordum
> Pardus ile kullanıyorum diyebilir bunlar geçerli kıstaslar değil ne yazık
> ki.
Siz kıstaslarınza uyduğunuzu düşünüyor musunuz?
> Bu lafları size yazanın ben olduğunu tahmin ederek size laf yemediğinizi,
> depo belgesine göre -devel deposunun _son kullanıcılar_ için değil
> _geliştiriciler_ için olduğunu ve _devel_ deposundaki sorunların
> çözülmeyeceğini çünkü adı üzerinde orasının devel deposu olduğunu söyledim,
> şu andada tekrarlıyorum ama siz bunu laf yedim olarak algılıyorsanız
> yapabileceğim birşey yok.
Empatiyi dene de gör, (ben gene alttan alıyorum).
> İleteceklerine eminim, yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkür ederiz.

ihsan.