[Pardus-kullanicilari] emerge

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
20 Şub 2006 Pzt 19:20:06 EET

Pazartesi 20 Şubat 2006 19:12 tarihinde, İhsan Haluk AKIN şunları yazmıştı:
> Bunu böyle yapabileceğini zaten kendisi de biliyor herhalde.
>
> Buradaki dert, başka sistemlerde olmayan sorunların olması.
>
> Kim ne derse desin, ben bu projenin taa en başlarında dediğim gibi
> ben hali hazırdaki Linux' umu zaten "haninnine" gibi kullanabiliyorum.
>
> Ama şu an Pardus'ta komut satırından yazılım debug etmek zorunda kalıyorum.
> ve açıkçası Pardus, şu an diz üstüne kurduğuma beni pişman etti.
>
> Yıllardır suse opensuse üzerinden kdevelop kullanırım bir kere
> problem yaşadığımı hatırlamam. (Linux evrimim slackware, redhat, suse ,
> opensuse , pardus , sıradakini bilmiyorum )

Aynı şekilde başka biri çıkıp bende daha önce bunları kullanamıyordum Pardus
ile kullanıyorum diyebilir bunlar geçerli kıstaslar değil ne yazık ki.

> Hata raporlarında da iki de birde devel değilseniz bunu niye
> kullanıyorsanız gibi laf yemekten de sıkıldım. Ben yaklaşık on senedir
> linux kullanan bir insanım ve mecbur kalmadıkça hiçbir yazılımımı linux
> dışında da yazmadım. Ama şu an dizüstümde komik durumdayım denebilir
> (gentoo indiriyorum).

Bu lafları size yazanın ben olduğunu tahmin ederek size laf yemediğinizi, depo
belgesine göre -devel deposunun _son kullanıcılar_ için değil
_geliştiriciler_ için olduğunu ve _devel_ deposundaki sorunların
çözülmeyeceğini çünkü adı üzerinde orasının devel deposu olduğunu söyledim,
şu andada tekrarlıyorum ama siz bunu laf yedim olarak algılıyorsanız
yapabileceğim birşey yok.

> Ha pardusçu arkadaşlar Pardus (daha geniş manada Türk Linux'u) hakkında ne
> düşünüyorsun derseniz, bunu yöneticilerinden öğrenebilirler.

İleteceklerine eminim, yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkür ederiz.

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/