[Pardus-kullanicilari] Bir Soru

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
20 Şub 2006 Pzt 20:21:23 EET

Sayın arkadaşım Fatih
Bende acemi kullanıcı olarak kurarken aynı hataları yaparak Windows u
birkaçkez çökerttim.Yılmadım devam bugün hem windovs hemde pardus kardeş
kardeş aynı diskte çalışıyorlar.Dikkat edeceğin tek nokta bölünmüş
hardlarından ilk bölümüne windows kurduktan sonra. Bilgisayarını yeniden
başlatırken Pardus kurulum CD si takılı olsunkurulum başladığında hardı
kendin bölüm seçeceğini ata daha sonra yükleyeceğin bu bölümü farenin okuyla
üzerine gelip tıkla ekranın üst tarafında düzenle seçeneğini tıkla açılan
tabloda pardus dosyalarını seç ve ilerle kullanıcı ismin ve parola kısmını
doldurduktan sonra grub nereye kuracağın da birinci hardı işaretle kurulum
cd ni çıkart yeniden başlat ı tıkla açılışt size seçenekleri sunacak
seçmezseniz pardusta seçerseniz windows da makinenizi açacak(wireles klavye
kullanıyorsanız ilk açılışta grub kısmında algılayamayabilir normal
klavyenizi de takın tercihte aşağı yukarı ve enter için kullanırsınız) kolay
gelsin