RE: [Pardus-kullanicilari] Re: Pardus-kullanicilari TopluMesajı , Sayı 1, Konu 1

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
19 Şub 2006 Paz 16:50:25 EET

Sayın Hocam
Skype yi çok denedim ne yaptıysam karşı tarafa sesimi iletemedim. Boş olan
hardımın bir bölümüne chip özel sayısında verilen Mandrivayı kurdum daha
sonra Skype yi www.skype.com/products/skype/linux/ web sayfasından indirdim
7.4 MB boyutunda irtibatlarım ile rahatlıkla iletişim kurdum ses geliyor ve
gidiyor aynı web sayfasında 6 değişik Skype linux versiyonu var bunlardan
herhangi biri pardus da çalışmaz mı acaba.Teşekkürler