[Pardus-kullanicilari] Re: asus acpi

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
19 Şub 2006 Paz 14:08:19 EET

Selamlar
benim lsiteye gönderdiğim mesajda acpi4asus 0.29 u nasıl kullndığımı yazdım.
şu an benim kernelim bun müsade ediyor ondan
bu gönderdiğim benim üzerinde oynadığım samples dosyası bunu açıp ".asus_acpi"
diye home dizine kaydedersen ve asus_acpid i derleyip çalıştırırsan benim
gibi bir takım tuşları kullanabiliyorsun.
monitörün önündeki tuşlardan en soldaki hariç.
ihsanIn ulaştığı sonuca ben de ulaştım ses konusunda ama deneme yanılma ile
fecii oldu yarım günümü aldı.

Kolay gelsin.

ihsan bey de asus kullanıyorsa diyorum bir pisi paketi yapsak?