[Pardus-kullanicilari] adslkota firefox

Mehmet H akyil45 at gmail.com
18 Şub 2006 Cmt 00:17:03 EET

arkadaşlar
hatırlarsanız tt adsl kota sayfasında bir ara firefox uyumsuzluğu vardı.
firefox ile sayfaya girilemiyordu.
sonra tt bunu düzeltti ve girebiliyoruz. fakat ben birkaç sefer
denediğim halde sayfadaki şifre değiştirme formundan şifremi
değiştiremiyorum. aynen eski problem gibi takılıp kalıyor. hiç hareket
yok sayfada.
(konqueror sağ olsun ordan değiştirebildim.)
böyle bir problem yaşayan var mı? en azından deneme imkanı olan varsa
deneyebilir miyiz?
eğer böyle bir problem varsa bunu tt nete pardus geliştiricileri mi
bildiriyor yoksa kullanıcılar bireysel olarak mı?
iyi çalışmalar
mehmet