[Pardus-kullanicilari] program kaldırma olayında ikinci sistem çökmesi

narkozcu ky nedimky at gmail.com
17 Şub 2006 Cum 23:46:52 EET

yüklemiş olduum wine ve birtakım uygulamaları (kablosuz ağ bileşenleri,
modem drv., multimedia prog) kaldırmak istediğimde bir sürü kaldırılamiyor
uyarısı sonrası pardus kilitlendi ve reset sonrası normal ekran yerine tuhaf
bir giriş ekranı açıldı. Bu ekrandan giriş yapınca konsol dahil hiç bir
bildiğim uygulama çalışmadı. Biraz uğraşarak xconsol parola ekranından root
olarak giriş yapabildim ve xlogin yazınca şu uyarıyı verdi:
fatal server error:
server is already active display 0
if this server is no lunger running
remove /tmp/.xo-lock

bu ekran beklemedeyken tekrar düğmelere basınca :

xlib:connection to":0-0"refused by server
xlib:no protocol spesificed
giving up
usr/bin/xinit:unable to connect xserver
usr/bin/xinit :no such process (err no:3 ) server error

hata çıktısı görüntüleniyor ve konsola dönüyor. pardusu yeniden
kurmalımıyım? ne yapabilirim. Bu program kaldırma olayında ikinci sistem
çökmesi ilkinde baştan pardus yükledim . yardım lütfen