[Pardus-kullanicilari] güvenlik

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
17 Şub 2006 Cum 22:34:28 EET

Hasan Huseyin PALA wrote:
> Değerli arkadaşlar, ben Pardus bankacılık işlemlerinde ne kadar güvenli merak
> ettim. Dikkat etmemiz konular nelerdir. Bu konuyu nereye yazmam gerekiyor
> bilemediğim için buraya gönderiyorum. Hatalı ise lütfen kusura bakmayın.
> Herkese iyi çalışmalar dilerim

Sayin Pala,

Pardus bankacilik islemlerinde windows karsiliklarindan cok daha
guvenlidir diyebiliriz
cunku bilgisayarinizdan bilgi asiracak spyware / virus yazilimlarinin
yerlesme ihtimali
son derece dusuktur guvensizligi'yle un salmis windows platformuna gore.

Bunun disinda web browser'inin kendisinin getirecegi ekstra bir
guvensizlik / guven'den
soz etmek mumkun pek degildir zira www uzerinde calisan uygulamalar ayni
standart
guvenlik araclarini kullanmaktadirlar (yahut java gibi teknolojilerle
ayni programlar
calismaktadir)

Saygilar,

--