[Pardus-kullanicilari] güvenlik

Arda Çetin arda at linux-sevenler.org
17 Şub 2006 Cum 21:08:17 EET

Merhabalar,

Cuma 17 Şubat 2006 20:42 tarihinde, Hasan Huseyin PALA şunları yazmıştı:
> Değerli arkadaşlar, ben Pardus bankacılık işlemlerinde ne kadar güvenli
> merak ettim. Dikkat etmemiz konular nelerdir. Bu konuyu nereye yazmam
> gerekiyor bilemediğim için buraya gönderiyorum. Hatalı ise lütfen kusura
> bakmayın. Herkese iyi çalışmalar dilerim

"Güvenli" kalimesinden kastınız kapalı kaynak kodlu işletim sistemlerindeki
keylogger vb. adlı programların yarattığı güvenlik açığı ise Pardus
güvenlidir.

Fakat banka parolanızı Firefox'da kayıtlı olarak seçerseniz ve ~/.mozilla
dosyanızı kötü niyetli kişi ya da kişiler ele geçirirse(?) bu sizin için pek
iyi bir sonuç olmayabilir.

Yani güvenli olmak ya da olmamak biraz da sizin elinizde ;)

--
Arda Çetin <arda at linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds