RE: [Pardus-kullanicilari] İinternetten ve networkten kopma sorunu

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
16 Şub 2006 Per 12:14:46 EET

Sayın arkadaşım
Bende aynı sorunu yaşıyordum Hakan arkadaşımın bana attığı mail deki
önerileri uyguladıktan sonra bir sorunum kalmadı aynen aktarıyorum
Pardusu açtıktan sonra Terminal (Konsol) açınız gelen ekrana
su  ->
Parolanızı girirn  ->
#dhcpcd   ->
#cd var  ->
#cd run  ->
#rm dhcpcd-eth0.pid   ->
silinmesini istiyormusun soracak e  ->
#rm dhcpcd  ->
ve terminalden çıkınız artık internetten düşmeyeceksiniz kanısındayım.Kolay
gelsin