[Pardus-kullanicilari] İinternetten ve networkten kopma sorunu

talat coskun talat at uzmanislem.com
16 Şub 2006 Per 10:48:17 EET

Herkese kolay gelsin.
Bugün sabah iş yerine geldiğimde nedenini bilmediğim bir
sorunla karşılaştım.İki adet pc de pardus kurulu ve hergün
büyük bir keyifle açtığım pc lerden hemen internete
giriyordum.Ancak bugün internete giremedim.ping attığımda
adsl modemden cevap alamıyorum.oysa akşam hiç bir sorun
yoktu.Network kartını yeniden ayarlamay çalıştım ama sorun
çözülmedi.Otomatik ip almayı manuel olarak düzenlediğimde
ve "kullan"yaptığıda bir sefere mahsus web sayfası
açılıyor.başka bir sayfa açmaya çalıştığımda ise yeniden
kopuyor.her iki pc de de diğer partisionda kurulu olan
windowsa günler sonra dönmek canımı sıktı?Bu sorunu nasıl
çözebiliriz?ve bu sorun neden kaynaklanıyordur?Herkese iyi
çalışmalar..