[Pardus-kullanicilari] modüle'e parametre

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
16 Şub 2006 Per 11:00:23 EET

Hayır böyle bir şey kullanmıyorum, aslına bakarsak ilk defa duydum,
inceleme listeme aldım.

Benim önceliğim bluetooth ve touchpad
bluetooth' u asus_acpi' ye patch uygulayarak yapabildim, tabii yama bana ait
değil. touchpad ise elime takılıp duruyor ve kapatamıyorum.

bende  /etc/local.start dosyası yok.

herhalde /etc/conf.d/local.start demek istediniz.

ihsan.

Ertuğrul Erata şunları yazmıştı: