[Pardus-kullanicilari] modüle'e parametre

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
16 Şub 2006 Per 10:46:20 EET

Selamlar
listede yazılarınızı okutunca sizin de asus laptop kullandığınızı düşünerek
bir soru sormak istedim.
cpufregd kulnıyor musunuz bu konudaki çözümünüz nedir?

sorunuza gelince sanırım
/etc/local.start dosyasının sonuna eklerseniz olur.

Kolay gelsin
Perşembe 16 Şubat 2006 09:53 tarihinde, İhsan Haluk AKIN şunları yazmıştı:

--
Ertuğrul Erata