RE: [Pardus-kullanicilari] Re: Skype: Pardus-kullanicilari TopluMesajı , Sayı 1,

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
15 Şub 2006 Çar 20:47:05 EET

Sayın hocam
Normal gidişatı uyguladım.Kendi sesim hoperlörden geliyor skype ye girdim
test araması yaptım daha önce çalma sesi ve karşıdan bayanın test sesi
geliyor bip sesinden sonra konuşmamaı istiyor akabinde kendi test sesimi
duyamıyordum Busefer test aramasında hiç tepki vermedi acaba daha neler
yapmam gerekecek yoksa güncellemelere yeni skype konana kadar bekeyeyim
mi.Yardım ve önerileriniz için teşekkür ederim.