[Pardus-kullanicilari] Re: Skype: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 1, Konu 116

Değer Muharrem PardusTestcisi at f2s.com
15 Şub 2006 Çar 18:21:53 EET

Çarşamba 15 Şubat 2006 15:20 tarihinde, Değer Muharrem şunları yazmıştı:
   Skype de karşı tarafın sesi geliyor benim sesim gitmiyor bu sorunu çözen
   varmı

Hüseyin Bey merhaba,

Skype'da yaşadığım tek problem ara sıra konuşurken sesin kesilip bağlantının
kopması o da genelde benim ses kartımdan kaynaklandığını tahmin ediyorum. Bu
problemi Skype'dan çıkıp, programı kapatıp, tekrar başlatıp kullanıcı
hesabımla giriş yaparak çözüyorum şimdilik. Yeni sürümde belki çözülür.

Sizin problemin şöyle bir çözümü şu olabilir:

Normal gidişat:
1.	Sağ alt köşedeki ses ikonunun üzerine sol tıklayın ve çıkan menüden
	Karıştırıcılar tuşuna tıklayarak karıştırıcıyı açın.
2.	Çıkış bölümünde PCM sesini yükselterek ihtiyacınıza göre ayarlayın.
3.	Giriş bölümününde Mic'in alttaki kırmızı düğmesine tıklayarak oradan kayıt
	yapmasını veya ses almasını sağlayın.
	3.1	Mikrofonun sesini ihtiyacınıza göre ayarlayın.
	3.2	Giriş bölümünde Capture'ün altındaki kırmızı ışık yanık değilse, sol
		tıklayarak yakın. Konuşma sırasında otomatik olarak ses ayarı yapmak için
		kullanır bunu Skype.
4.	Anahtar bölümünde Mic Boost düğmesini tıklayarak ışığını yakın ki
	mikrofonunuzdan gelen ses yükselsin.
	4.1	Aynı bölümde Surround Jack Mode İndependent olarak seçili bende öntanımlı
		olarak, sizde değilse lütfen o çalışma şeklini seçin. (Bunun nedeni konuşma
		yaparken başka programların ses aygıtını ayrı kanaldan kullanabilmesini
		sağlamak, bildiğim kadarıyla.)
	4.2	Yine aynı bölümde Stereo Mic'in ışığını tıklayıp seçerek yakın.
5.	Skype'a hesabınıza girin ve aramak istediğiniz arkadaşınızı arayın.
Alternatif:
1.	Pardus->Programlar->Çokluortam->Kmix

Bu şekilde çalışacağını tahmin ediyorum.

İyi şanslar,
Değer