[Pardus-kullanicilari] Memory Kart Okuyucu

Bekir SONAT bekirsonat at gmail.com
14 Şub 2006 Sal 11:57:02 EET

Mehmet H wrote:
> Bugrahan KORKMAZ yazmış:

Bunlar www.pardus-linux.org forumlarında "Ben Kullanıyorum" başlığında
listeleniyor.
Ben SanDisk Cruzer kullanıyorum. Telefonlardaki RS MMC kartları da
kızağı ile içine yerleştirebilirsin.
USB port'dan zahmetsizce --driversiz-- tanınıyor. Hiçbir şey yapmanıza
ve konqueror'dan başka bir program kullanmanıza gerek yok.

Bekir SONAT, mailto:corlinux at gmail.com
Türkçe harfleri sorunsuz görüntüleyebilmek için UTF-8 kodlama ayarını yapabilir
veya Ulusal Dağıtımımız olan Pardus-Linux'u ~15 dakikada kurabilirsiniz
İndirmek için-> ftp://ftp.uludag.org.tr/pub/pardus/kurulan/1.0/pardus-1.0.iso