[Pardus-kullanicilari] Memory Kart Okuyucu

Mehmet H akyil45 at gmail.com
14 Şub 2006 Sal 09:16:00 EET

Bugrahan KORKMAZ yazmış:
> Selamlar,
>
> Cep telefonlarının, digital foto makinalarının memory cardlarını
> okumak ve üzerinde değişiklik yapmak için gereken memory card okuyucu
> var. Onlardan bir tane alıcam. Ama önce bi soriyim dedim. Kullanan var
> mı? Zor çalıştırdıysa nasıl yaptı? Windowsta hiç driver yüklemeden
> halledebiliyorsun. Aslında windowsta driversiz oluyorsa pardusta haydi
> haydi olur. Ha unutmadan bunları yönetmek için bir programa ihtiyaç
> var mı?

birkaç gün önce benzer bir konuyla ilgili bir mail atımştım ama tam bir
cevap gelmedi. benzer bir kartı ben de kullanmayı denedim ama
başaramadım. 32 mb hafıza kartı. ama minix (0x80) dosya sistemi vardı
üstünde. usb olarak cihazı tanıyordu ama mount edemiyordum. pardusta
scsi desteği var dedi bir arkadaş ama bütün sistemlerde scsi /dev/sda
veya /dev/sdb olarak çalışıyor. fakat pardusta /dev/sda göremedim.
doğrusu nerdedir bilen arkadaş varsa minnettar kalacağız. knoppixte
fdisk -l /dev/sda dediğimde partition ları görebiliyorum. her işimiz
olduğunda knoppix e geçmek çok iyi olmuyor.
iyi çalışmalar.