[Pardus-kullanicilari] modem tanitimi

Nihad enki at r-3.org
13 Şub 2006 Pzt 17:14:30 EET

arkadaşlar bazen kişiler sorunlarını tam anlatamıyor bazende yanıtlar sanırım.
bazen yardım ediyoruz diye karşıdaki kişiyi daha müşkül hala sokabiliriz.
benim onerim googleda arama yapmanız sorunlarınız icin yok cok acemiyim
diyorsanız www.pardus-linux.org a uye olmanız ve forumda sizden once aynı
sorunları yaşamış ve cozumleri verilmiş yanıtları okumanız yine bundan once
www.pardus-wiki.org a goz atmanız genelde denenmiş cozumler
yayınlanıyor.malisef bence olmaması gereken hatalar var pardus 1.0 da cok
heyecanla bekledigimiz icin hemen daldık umarım cekirdek yenilemeleri ile bu
problemler aşılır .
bu mail liste yardım isteyen bir cok kişinin çözümleri yukarıda bahsettiğim
yollarla halolabilir.

daha yetkin ve ozgur olmanız dilegi ile..

Cumartesi 11 Şubat 2006 19:39 tarihinde, cihan cihan şunları yazmıştı: