[Pardus-kullanicilari] Asus AAM6000UG USB Adsl modem ve eciadsl sorunu

Selçuk KOYUNCU selcukk at gmail.com
11 Şub 2006 Cmt 20:39:34 EET

Merhaba,

Çeşitli platformlarda yazılanlardan özellikle de Ali Erdinç Köroğlu Bey'in yazdıklarından yola çıkarak Pardus'ta  Asus AAM6000UGUSB ADSL modemimi çalıştırabilmek için tcl-8.5_alpha3-1.pisi, tcltk-8.5_alpha3-1.pisi ve eciadsl-0.10-1.pisi  paketlerini  kurdum. Paketler http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?t=445  adresindeki uzun yazışmalarımızdan da görüleceği gibi sorunsuz olarak kuruldu. Fakat her seferinde eciadsl programı çöküyor.

eciadsl 'nin orjinal sayfasında download bölümünde programın bazı kernel versiyonlarıyla uyuşmadığı yazıyor. ( http://eciadsl.flashtux.org/download.php?lang=en ) Benim Pardus'ta kullandığım Kernel 2.6.14.4 versiyon numarasına sahip . Dolayısıyla listede bu versiyonlarla ilgili bir patch olduğundan bahsediyor. Acaba bu yamayı kursam sorunu çözebilirmiyim ? Bu yamayı nasıl kurabilirim ? Bu yama olmazsa yeni bir kernel derlemem mi gerekir ? Ve tabii daha güzel bir soru olarak Pardus'ta internet bağlantısı olmadan nasıl yeni bir Kernel derleyebilirim ?

Şimdiden teşekkürler...