[Pardus-kullanicilari] Grub

Bülent Potur bpotur at gmail.com
13 Þub 2006 Pzt 07:16:26 EET

Knoppixte iken bir konqueror penceresinin araçlardan terminal ekranı açın.
su
(super user) yazıp enterleyin
root oldu iseniz
grub
grub> oldu iseniz
*root (hd0,4)*
*setup (hd0)*
komutlarını sıra ile yazıp sıra ile enterler iseniz sorun çözülebilir.
1. harddiskinizin 2. bölümünün /dev/hda5 olduğunu var sayıyorum. /dev/hda2
ise grubda iken ilk satırı
*root (hd0,1)
*olarak deÄŸiÅŸtirmelisiniz. Partisyon bilgisini cfdisk veya cfdisk /dev/hda
yazarak görebilirsiniz.

Bülent Potur
*
*12.02.2006 tarihinde hüseyin bilen <bilenhuseyin at hotmail.com> yazmış: