[Pardus-kullanicilari] Grub

A A degnekci at gmail.com
12 Şub 2006 Paz 23:27:56 EET

Merhaba,
Aslında nasıl yapıldığını ben de bilmiyordum ama google.com'dan "grub nasıl"
diye arattım ve kendimi şanslı hissettim. Sonuç sorununa tam cevap veriyor
sanırım. Bağlantıyı da yolluyorum.
http://www.tufan.com.tr/~ercin/wordpress/2005/10/13/grub-tekrar-nasil-kurulur/

Umarım yardımcı olmuşumdur ve sorunun çözülür.
İyi PARDUSlar...