[Pardus-kullanicilari] Neden iki depo var?

Orkun coskuno_99 at yahoo.com
11 Þub 2006 Cmt 21:48:39 EET

//paketler.uludag.org.tr/pardus-devel/pisi-index.xml

Çağlar Bey ben tam anlayamadım yazdıklarınızı.Üstteki adresi pisi kga dan aldım.pardus-devel bölümünü işaret ediyor yani geliştirme değilde bitmiş paketlerin yeri gibi görünüyor devel bölümü.Ayrıca;

http://paketler.uludag.org.tr/pardus-1.0/
http://paketler.uludag.org.tr/pardus-devel/   adresleri de birebir aynı duruyor hiç farkı yok sanki.İki adreste de ikili pisi paketleri var.

Sanırım siz bu aşağıdaki adresten bahsettiniz geliştirme yeri olarak http://svn.uludag.org.tr/pardus/  Anladığım kadarıyla bu adreste ikili pisi paketleri yok, ancak komut satırından pisi build dediğimizde bu depoya bağlanarak istenilen ikili pisi paketi oluşturuluyor.

İyi günler iyi çalışmalar...

S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr> wrote: Cumartesi 11 Şubat 2006 08:51 tarihinde, fahri donmez şunları yazmıştı:
> http://paketler.uludag.org.tr/pardus-1.0/  bu depoda daha çok paket var
> deÄŸil mi?
> http://paketler.uludag.org.tr/pardus-devel/ bu depo da Pardus kurulumu ile
> geliyor..
>
> neden iki tane ayrı depo var?

devel deposu son kullanıcınılar için değil geliştiriciler için kullanılan,
üzerinde aktif galiştrime yapılan depodur. ABI/API uyumsuz ve 1.0 paketleri
ile çalışmayı önemsemeden 2.0'a doğru yol alır.

1.0 deposu ise 1.0 sonrasında güncellemeler, bugfixler, güvenlik
güncellemeleri v.s ile 1.0 uyumlu ve son kullanıcı içindir.

Yani kullanmanız gereken doğru depo 1.0 deposu, devel değil.

--
S.Çağlar Onur
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/