[Pardus-kullanicilari] Hylafax

Hüseyin F. blendertr at gmail.com
11 Şub 2006 Cmt 12:14:36 EET

Herkese kolay gelsin..

Ben hylafax pisi build http://svn.uludag.org.tr/pardus/pardus-devel/server/hylafax/pspec.xml komutu ile kurmayı denedim.Pisi bu programın kurulması
için gereken diğer paketleri kurdu ve sıra hylafax' a gelince .tar.gz yi intenetten indiremedi. Bende pspec.xml i indirdim biraz kurcaladım ve . Arşiv için xml in içinde ftp://ftp.hylafax.org/source/hylafax-4.2.4.tar.gz yazıyor. Ama bu adresi incelediğimde 4.2.4 sürümü orada yok. 4.2.3 var 4.2.5 var ama bize gerekli olan yok.

Neyse, bende uyanıklık ederek kendi makinemdeki pcpec.xml'i değiştirdim.Tabii depodaki hylafax klasöründeki diğer dosyalarıda indirdim. pisi build ile tekrar denedim ve indirme işleminden sonra unpack yaparken check file hush gibilerinden bir hata verdi ve kurulum kesildi.

Ne yapmalıyım ?

Depodaki hylafax'ı 4.2.3 veya 4.2.5 e göre düzenlenebilirmi ?

Bide şunu eklemek istiyorum, Us Robotics external seri modemimi ne yaptıysam KPPP ye gösteremedim. Sanırım bu gösterememe problemi fax için de başıma gelecek. Bu konuda ne yapabilirim.

Hüseyin F.