[Pardus-kullanicilari] modem tanitimi

Difference bulbay at gmail.com
11 Şub 2006 Cmt 19:46:54 EET

Sey, tabi siz linux'a kismen asina oldugunuz icin dedikleriniz yine sizin
gibi Linux'a asina olan biri icin anlamli olabilir ancak benim Linux
hakkindaki bilgi seviyem bi sincabinkinden fazla sayilmaz. Ben daha Pardus'u
kurmaya cesaret bile edemedigimden dedikleriniz nereden yapiliyor bi fikrim
bile yok. Bir haftadir Pardus'la ilgili yazilar okuyorum ancak bir arpa boyu
bile ilerlememis gibiyim. Sanirim bu is olmayacak. Windowsa mahkum kaldik.
Yine de ilginiz icin tesekkurler.