[Pardus-kullanicilari] modem tanitimi

cihan cihan cihan253 at gmail.com
11 Şub 2006 Cmt 19:39:32 EET

benimde bilgisyarimda modemden kaynaklanan bir sorun vardı modemi tanıtmayı
başaramamıştım.  cekirdek dosyalarında degişiklik yaparak cözdüm.
bi şunu deneyin belki calıştırır.
ifconfig eth0 192.168.1.3 netmask 255.255.255.0 up
route add default gw 192.168.1.1

burda 192.168.1.1 benim modemimin ip adresi ben her girişte bunu yazarak
internete baglanabiliyorum yazmazsam baglanamıyorum. sizde kendi modeminizin
ip numarasını bulmalısınız.

unutmadan bunu yapabilmek icin root olmanız gerekiyor. eger bu cözüm olmazsa
bir mail daha atarsınız bu konuda daha bilgili olan kişiler yardımcı olur.
ama umarım calışır.