Re: [Pardus-kullanicilari] Casper Notebook Pardus 1.0 kurulumu, grub ta kurulum takılması

Bülent Potur bpotur at gmail.com
10 Şub 2006 Cum 13:53:27 EET

Sevgili Barış,
Kernel imajı, ve boot imajı ile ilgili böylesine üst düzey programcılığı
ilgilendiren teknik bir konuda rehber yazacak ölçüde yeterliliğim yok. Bunu
beni kastettiğiniz sanısı ile yazıyorum. Yoksa gruba ilk mesaj attığımda
çözüm Talat Uyarer Beyefendi'den geldi. Daha önceden kendisini tanımıyordum.
O bakımdan önce google da araştırdım. KDE Türk ekibinden olduğunu gördüm.
Kendisi belki yardımcı olur. Kendisinin bana gönderdiği zipli dosyayı
isteyen olur ise göndereyim. Sizin bu teklifinizden sonra ben de bir google
araştırması yaptım. Mandriva forum da da geçen ay bu konu
gündeme<http://mandrivausers.org/index.php?showtopic=30453&st=0>gelmiş.
Orada da benzeri bir çözüm dosyasının
adresi <http://wiki.kanotix.net/CoMa.php?CoMa=BH67BootenVonCD/files>veriliyor.
Samimi görüşüm sizin de dediğiniz gibi yeni yazılan Kernel içerisinde bu
insyde bios sorununun halledilmesi. Yoksa o biosun upgrade olanağına ben tw
daki ana şirketin web sitesinde dahi rastlamadım.
Saygılarımla,
Bülent Potur