[Pardus-kullanicilari] Casper Notebook Pardus 1.0 kurulumu, grub ta kurulum takýlmasý

Barýþ Metin baris at uludag.org.tr
10 Þub 2006 Cum 12:46:35 EET

Çarşamba 8 Şubat 2006 13:38 tarihinde, Bülent Potur şunları yazmıştı:
> Medyada sorun yok zaten de aynı medya ile kurdum. Sadece Pardus hazretleri
> bu 2003 model Casperin insyde marka biosu  ile anlaşamamış hepsi o.
> smart_boot_manager yardımı  ile kurulum tamamlandı
> Teşekkürler.
> PS. Linux 34 ten debian 9 cd getirtip kurmuÅŸtum

Merhaba,

Bu sorunu yaşamaları muhtemel kişilere faydalı olabilecek bir Nasıl belgesini
www.pardus-wiki.org'a yazmayı düşünür müsünüz?

Taşınabilir bilgisayarlarda kullanılan bazı BIOS'lar ile böyle bir sorun
yaşandığını biliyoruz. Nadir de olsa bu sorunu yaşayanlar için bir çözüm
olduğunun bilinmesi önemli. Biz de sorunu ek işleme gerek olmayacak bir
şekilde bertaraf etmek için bir yol arayacağız tabi.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin