[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumunda sorun

Barýþ Metin baris at uludag.org.tr
9 Þub 2006 Per 01:22:55 EET

Salı 7 Şubat 2006 09:56 tarihinde, talat coskun şunları yazmıştı:
> İnternetten indirdiğim iso dosyasını cd ye yazdım.Ve bu
> cd'le pardus'ü bir pc ye kurdum.Şu anda üzerinde
> çalıştığım sistem bu sistem.Pardus'ü çok beğendim ve şu an
> suse 10.0 kurulu iki adet pc ye de kurmaya karar verdim.Ama
> bunda başarılı olamadım.Çünkü her iki pc de
> de;biçimlendirmeden sonra sistem kurulumu başlıyor ve
> kurulumun %8 gösterdiği bir yerde sistem
> donuyor.DonduÄŸu noktadaki kurulan paket:Fam,dosya izleme
> aracı.Hata (Errno5) girdi/çıktı hatası ve alta sistemi
> yeniden başlatın yazıyor.Ne yaptıysam sorun çözülmedi.Her
> iki pc de asus anakart olması ortak nokta.Bu sorun
> [...]

Merhaba,

Kullandığınız CD diğer bilgisayarların okuyucuları tarafından okunamıyor. Bu
yüzden hata alıyorsunuz. Farklı bir marka CD'ye
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL_Kurulur adresindeki kurulum
belgesinde anlatıldığı gibi yazmayı deneyebilir misiniz?

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin