[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumunda sorun

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
7 Şub 2006 Sal 19:16:39 EET

 Merhaba,

> İnternetten indirdiğim iso dosyasını cd ye yazdım.Ve bu
> cd'le pardus'ü bir pc ye kurdum.Şu anda üzerinde
> çalıştığım sistem bu sistem.Pardus'ü çok beğendim ve şu an
> suse 10.0 kurulu iki adet pc ye de kurmaya karar verdim.Ama
> bunda başarılı olamadım.Çünkü her iki pc de
> de;biçimlendirmeden sonra sistem kurulumu başlıyor ve
> kurulumun %8 gösterdiği bir yerde sistem
> donuyor.Donduğu noktadaki kurulan paket:Fam,dosya izleme
> aracı.Hata (Errno5) girdi/çıktı hatası ve alta sistemi
> yeniden başlatın yazıyor.Ne yaptıysam sorun çözülmedi.Her
> iki pc de asus anakart olması ortak nokta.Bu sorun
> [...]

 Sorun bu bilgisayarlarda CD'nin okunamamasından kaynaklanıyor. Aynı
noktada takılması da bu sorunu doğruluyor aslında. Eğer aynı CD ile
kurulum yapıyorsanız kurulum yaptığınız bilgisayarın CD okuyucusu bu
CD'yi okumada daha başarılı olabilir.

 Başka bir CD'ye, tercihen bir kere yazılabilir CD'lerden iyi bir CD
seçerek, yavaş hızda (yazıcınızın yazma hızına göre 16 ya da daha
düşük) ve DAO modunda (disk at once) CD'nizi tekrar yazdırararak
çözebilirsiniz.

 <onur.--.-.uludag.org.tr>                       but wisdom listens